Meie uuringud annavad ülevaate reklaami- ja meediatrendidest, klientide ning konkurentide tegevustest ja kampaaniate tõhususest. Pakume põhjalikku analüüsi, mis aitab teha otsuseid ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Reklaami- ja meediaturu ülevaated

Analüüsime Eesti meediaturgu – toome välja reklaamikulutused ja meediatarbimise trendid. Anname ülevaate erinevate meediate hetkeolukorrast ja tulevikutrendidest.

Reklaamitegevuste ja kampaaniate analüüs

Pakume analüüsi konkreetse tootevaldkonna reklaamitegevuste kohta. Hindame kampaaniate efektiivsust, toome välja tugevused ja nõrkused ning jagame soovitusi tulevaste kampaaniate jaoks.

Sihtrühma ja konkurentide tegevuste kaardistamine

Kaardistame sihtrühma, nende meediatarbimise ja ostukäitumise. Samuti kaardistame konkurentide tegevused.

Tarbijakäitumise ja brändituntuse analüüs

Uurime tarbijate hoiakuid ja brändi positsiooni Kantar Atlas ja Audience Origin tööriistade abil. Atlas uurib tarbijate ostuteekonda ja aitab mõista ostukäitumise peamisi mõjutajaid, pakub väärtuslikku infot brändituntuse ja tarbijaväärtuste kohta.

Eeluringud ja järeluuringud

Strateegilised eeluuringud aitavad hinnata tarbijate käitumist ja kampaaniaeelseid hoiakuid. Järeluuringud hindavad kampaania mõju ja efektiivsust, võrreldes tulemusi varasemate tulemustega.

Meie uuringud annavad konkurentsieelise kiiresti muutuvas meediamaailmas. Kombineerime põhjaliku analüüsi ja uusimad tehnoloogiad (OS ja Budget Edge) ning aitame teha andmepõhiseid otsuseid.