Rimi SEM 2024

Client

Rimi

Services

SEM

Date

October 25, 2024

Rimi-SEM-case-study
arrow-left
arrow

EESMÄRK

  • Töö eesmärk oli suurendada Rimi Google Search reklaamide ROId võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning ühtlustada tulemusi väga hästi toimiva Performance Max kampaaniaga. Sealjuures Rimi otsingureklaamide igakuine eelarve ei ole 2024. aastal võrreldes 2023. aastaga kasvanud.rce store
  • Tarbijahinnaindeks I kvartal 2023 vs II kvartal 2024 tõusis 5,7 (Statistikaamet). Seega täpsem eesmärk oli käibes vähemalt seda tõusu ületada.
  • Lisaks soovisime ROASi kasvatada vähemalt 10%, mis näitaks reklaamide relevantsuse kasvu klientide silmis ja on saavutatav tõus võrreldes eelmise perioodiga.

TEGEVUSED

  • Liitsime varasemalt eraldi jooksnud mobiili ja desktopi kampaaniad üheks, millega andsime suurema toimetamisvabaduse Google masinõppele.
  • Muutsime ostumudeli Maximize conversion value peale. Eelnevalt olid peaaegu kõik kampaaniad optimeeritud Maximize clicks ostumudelile.
  • Analüüsisime kõiki kampaaniatekste ja -laiendeid. Selle tulemusel eemaldasime kõik korduvad tekstid ning asendasime need uute ja unikaalsematega.
  • Rimi e-poe otsingute konkurentide reklaamid olid üles ehitatud broad keyword ad group’ide mudelile, kuid võtsime kasutusele single keyword ad group mudeli (SKAG).

Rimi otsingukampaania müügitulemused ning ROI kasvasid 4-kordseks võrreldes eelneva perioodiga.

TULEMUSED

  • Rimi Google Search reklaamid on 2024 I poolaastal toonud võrreldes 2023 I poolaastaga 4,05 korda rohkem müüke ning ROAS on 14,72 (1472%) pealt kasvanud 61,34 (6134%) peale. Ehk iga 2024 I poolaastal reklaami investeeritud euro on tagasi toonud 61,34 eurot.
  • Nagu oli üks eesmärkidest, ühtlustus ROAS Searchi ja pMaxi vahel, seega pMaxi tulemus langes 31,43 (3143%) pealt 13,40 (1340%) peale. Ka see on endiselt suurepärane tulemus, sest iga investeeritud euro toob 13,40 eurot tagasi. Oluline on märkida, et muudatuste tulemusena SEMist võidetud käive on 6,26 korda suurem kui pMaxist kaotatud käive.
  • Käibe suurendamise eesmärk oli 5,7% ja tegelik tulemus oli reklaamieelarvet kasvatamata 305%, seega ületasime eesmärki 53-kordselt.
  • ROASi suurendamise eesmärk oli 10%, aga tegelik tulemus oli 300%, seega ületasime eesmärki 30-kordselt.
  • Tänu otsingureklaamide uuendamistele ja andmetel põhineva atributsioonimudeli kasutamisele, mis võimaldas meil täpselt mõõta kanalite panust, suurenes sessioonide arv veebilehel 80,84% ning ostutehingute arv 93,74%.

ROI

10 %

GOOGLE SEARCH ROAS

10

Soovid abi paremate tulemusteni jõudmisel?