EESMÄRK
Eestlastest WRC fännid on jätkuvalt südamega Tänaku toetajad. Kuna Tänak sõidab Toyota konkurendi meeskonnas, tuli meil näidata, et Toyota on väärt kaasaelamist ka ilma Tänaku osaluseta. Samuti on Eesti inimene harjunud tarbima WRC sisu välismaistelt sotsiaalmeedia kontodelt, sest Eestis keegi väga tugevalt seda ala fookuses ei hoia.
LAHENDUS
- Esimese sammuna tõime postitustesse sisse Toyota Gazoo Racing WRT sõitjad, kuna inimesed elavad peamiselt kaasa ikka inimestele, mitte autodele. Toyota kui auto, sai seatud tiimiliikmeks sõitjatele, mitte vastupidi.
- Lähenesime copy tekstile vabamas vormis, kui seni. Hakkasime jutustama lugusid inimlikult, nagu räägiks sõbraga.
- Visuaalselt võtsime sihiks, et iga postitus peab olema omaette eriline. Hüvasti lihtsalt auto pildid ja tere tulemast kunstiteosed, mida võiks vabalt printida seinale või särgile.
- Kasutasime saadaolevat materjali, et luua täiesti uued reelsid ja storyd, mida teistel kontodel ei näe.
- Leppisime kliendiga kokku, et ralli toimumise nädalavahetusel on fookuses ainult ralli. Seeläbi vältisime inimeste segadusse ajamist ning postitustega üle külvamist.
Kliendi sooviks oli tõsta oma sotsiaalmeedia kanalitel WRC teemalise sisu kaasatust, toetada müüki ning viia WRC inimesteni, kes muidu üritust ei vaata, aga soovivad seltskonnas sel teemal kaasa rääkida.