Ajavahemikul 2024. aasta nädalad 1–34 keskendus Carglass turuliidri positsiooni kindlustamisele strateegilise meediamixi ja sihtimise optimeerimise abil. Kampaania eesmärgid…
Luminori “Tuleviku sina” kampaania keskendus inimeste teadvustamisele nende finantsilise, vaimse ja füüsilise tervise tuleviku tähtsusest. Kampaania raames loodi…
arrow-left arrow EESMÄRK Töö eesmärk oli suurendada Rimi Google Search reklaamide ROId võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning…
EESMÄRK Eestlastest WRC fännid on jätkuvalt südamega Tänaku toetajad. Kuna Tänak sõidab Toyota konkurendi meeskonnas, tuli meil näidata,…
EESMÄRK Tõsta teadlikkust “Avatud talude päev” toimumisest rohkem kui 90% Hoiakute võtmine Avatud talude suhtes Saada külastusi vähemalt…
E-POE LANSEERIMINE Kasutatud meedialiigid: TV; digimeedia; raadio. Uue e-poe külastatuvs kasvas kampaania jooksul 2,5x rohkem kui planeeritud. 1+…
Rimi on tuntud tegutsev super- ja hüpermarketite kett, kellel kuni 2020 kevadeni ei olnud e-poodi. 2020. aasta mais…
EESMÄRK Esmane eesmärk – võimalikult lai katvus sihtrühmas A30-60. Teisene eesmärk – saada kasutajaid maandumislehele uue mudeliga tutvuma….