Avatud talude päev 2019
Sotsiaalmeedia kampaania
KLIENT
Maaeluministeerium
TEENUSED
Facebooki reklaam
Influencer turundus
Töö eesmärk
Tegemist oli taktikalise kampaaniaga- kampaania eesmärgiks oli tarbijate kaasamine: tarbijad said kampaania raames disainida ketšupile etiketi ning kampaania parimad palad jõudsid reaalselt ka etikettidele ja poelettidele. Kampaaniat toetati TV reklaamiga, internetireklaamiga (sh sotsiaalmeedia) ning POS tegevustega.
Antud kampaanias oli internetireklaam kõige suurema osakaaluga meediavalikus. Disainikeskkond asus veebis ning interneti põhieesmärk oli tarbijate suunamine kodulehele ning etiketikujunduste esitamiste koguarv (=konversioonid).
Kampaanias olid kaasatud erinevad veebikanalid: Google erinevad reklaamivormid (gmail, display, nonskippable preroll, portaalid, Facebook). Kampaania algas Facebookis bännerikontseptsioonide A/B testimisega, kus testisime ära 56 erinevat bännerivariatsiooni ning kujundasime kõikide teiste kanalite visuaalid TOP3 visuaalikontseptsioonide põhjal. TOP3 valiti CTR% ja CR% põhjal.
Tulemused
Konversioonimäär 21%
13 347 kujundust
Katvus 100 000+
Digikampaania tuumik asus sotsiaalmeedias, kus viisime läbi A/B testi. Facebook tõestas end bänneri suunal kampaania alguses kohe parima conversioni kanalina ning suunasime CPC reklaamide põhifookuse Facebooki bännerreklaamide alla. Facebookis tegime lisaks ka reklaamrahadega toetatud sisu – kokku tegime kampaaniaperioodil 10 postitust, mis kaasasid tarbijaid, tutvustasid kampaania olemust ja teatasid vahevõitjatest. Facebooki sisu näitas kõige paremaid kampaania tulemusi ning suurendasime teiste kanalite arvelt toetava reklaamraha suurust. Lisaks tegime jooksvalt planeeritust rohkem sisupostitusi, millest üks oli real-time-marketing postitus, mille saime üles paari tunniga alates meedias ülestõmmatud Eesti Brändi meediakajastusest.
Peamine mõõdik: Kujunduste esitamised kodulehel (conversions)
Keskmine kujunduse loomise aeg oli 14 minutit. Sotsiaalmeedia konversioonimäär oli selle väga pika aja juures 21% tänu A/B testimisele ja edukale sisustrateegiale. Sotsiaalmeedia tegevused sisaldasid ennast A/B testi tulemustele toetuvat bännerreklaami ja 10’t lehepostitust. Kampaania raames tegime ka Real-Time-Marketing postituse, mida nägi üle 100 000 eestlase ja Postimees.ee kajastas seda ka oma artiklis! Kokku esitati 13 347 kujundust – summeerituna veedeti kokku kampaanialehel aega 4 kuud ja 4 päeva.