Deepfake on tehnoloogia, mis kasutab tehisintellekti ja masinõpet, et luua pilte ja videoid kõrge reaalsustasemega. Selline sisu võib hõlmata näoilmete muutmist, kehaosade asendamist või tervete stseenide genereerimist. Kuigi deepfake’i areng tõstab esile eetilisi ja turvalisuse küsimusi, avab see samal ajal uusi võimalusi turundusele, meelelahutusele ja haridusele.
Brändide rakendused mudelite bännerite loomiseks ilma fotosessioonita
Brändid saavad deepfake’i abil olemasolevale modelleeritud pildimaterjalile kiiresti ja kuluefektiivselt luua uusi bännereid. Traditsiooniline fotosessioon eeldab stuudiokulude, professionaalse meeskonna ja modellitasude kaasamist, mis võib võtta päevi ja olla märkimisväärsete kuludega. Deepfake’i töövoog võimaldab genereerida mitmekesist visuaali, asendades tausta, rõivad või valgust, ilma et oleks vaja teha uusi fotosid. Lisaks saab reaalajas luua sihtrühmale kohandatud bännereid, mis suurendab kampaaniate efektiivsust ja orgaanilist kaasatust.
AI-avatarid enesearenguks ja kasutajate genereeritud sisuks
AI-avatarid toimivad virtuaalsete juhendajate või treeneritena, kelle abiga kasutajad saavad harjutada keelt, joogat või muid oskusi interaktiivselt ja kohest tagasisidet saades. Sellised avatarid vähendavad sotsiaalset ärevust ja suurendavad motivatsiooni. Brändid julgustavad kliente looma avatari baasil sisu, mida lisatakse ametlikes kanalites, kus see soodustab kasutajate genereeritud sisu (UGC) kasvu.
Lipsync-tehnoloogia videote tõlkimisel ja dubleerimisel
Tänu lipsync-tehnoloogiale kohanduvad esinejate huuleliigutused automaatselt tõlgitud kõnetekstiga, säilitades originaalvideo emotisonaalsuse ja ekspressiivsuse. Videote dubleerimine ja multikeelne tõlkimine käib mõne minutiga, võrreldes traditsioonilise dubleerimisega, mis võib võtta tunde või päevi. See lahendus võimaldab filmistuudiotel ja turundusosakondadel levitada sisu ülemaailmselt, ilma et kaotataks visuaalset sidusust või esineja isikupära.
Vaata Media House’i koostatud lühiklippi, kus meie digispetsialist Vadim räägib eesti, inglise ja prantsuse keeles.
Deepfake’id, AI-avatarid ja lipsync-tehnoloogia on muutmas turundust. Need tööriistad pakuvad brändidele paindlikkust, kiirust ja kulutõhusust, võimaldades luua mitmekeelseid ja sihitud kampaaniaid. Siiski tuleb tagada eetiliste juhiste järgimine ja autentimislahenduste kasutamine, et säilitada sisu usaldusväärsus ja kaitsta tarbijaid pettuste eest.