Liitreaalsus (või lihtsalt AR) on uus viis tarbijate kaasamiseks, mis ühendab reaalmaailma digitaalsete elementidega.
Eestis on Media House AR esimene meediaagentuur kes pakub liitreaalsuse teenust, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda unikaalseid lahendusi ja haarata tarbijate tähelepanu täiesti uue nurga alt.
Viimastel aastatel on AR tehnoloogia kiiresti arenenud, muutudes järjest olulisemaks tööriistaks erinevates sektorites, sealhulgas jaemüügis, hariduses, kinnisvaras ja meelelahutuses. AR võimaldab ettevõtetel vastata tänapäeva tarbija ootustele ja vajadustele uudsel ja kaasahaaraval viisil. Liitreaalsuse projekti saab aktiveerida mobiili kaameraga QR-koodi kaudu või vajutades nuppule.
Proovi ise, skänni ja osuta kaardile
(desktopi vaade)
Personaliseeritud kogemused: Üks peamisi viise, kuidas AR vastab klientide vajadustele, on läbi personaliseeritud ostukogemuste pakkumise. Näiteks jaemüügis võimaldab AR potentsiaalsetel ostjatel näha, kuidas teatud tooted nende kodus välja näeksid või kuidas riided neil seljas istuksid, enne ostu sooritamist. See lisab ostuprotsessile väärtust ja aitab vähendada tagastuste arvu.
Interaktiivne õppimine: Haridussektoris pakub AR võimalust muuta õppimine interaktiivsemaks ja kaasahaaravamaks. Õpilased saavad õppida ajalugu, teadust ja kunsti, visualiseerides õppematerjale kolmemõõtmeliselt, mis muudab õppeprotsessi mõjusamaks ja meeldejäävamaks.
Tõhustatud klienditugi: AR võimaldab ettevõtetel pakkuda tõhustatud kliendituge, näiteks virtuaalseid juhendeid ja tooteesitlusi, mis aitavad klientidel paremini mõista, kuidas tooteid kasutada või kokku panna. See mitte ainult ei paranda kliendikogemust, vaid vähendab ka klienditoele esitatavate päringute hulka.
Kaasahaarav reklaam: AR annab reklaamijatele võimaluse luua interaktiivseid ja meeldejäävaid reklaamikampaaniaid, mis suudavad tarbijate tähelepanu köita ja hoida. Sellised kampaaniad mitte ainult ei suurenda bränditeadlikkust, vaid ka tõstavad tarbijate kaasatust ja brändi suhtes positiivset hoiakut.
Kokkuvõttes pakub liitreaalsus ettevõtetele võimalust vastata klientide kasvavatele ootustele, pakkudes neile personaliseeritud, interaktiivseid ja väärtust lisavaid kogemusi. AR tehnoloogia kasutuselevõtt võib aidata ettevõtetel eristuda konkurentidest, suurendada kliendirahulolu ja luua tugevamaid kliendisuhteid. Selle tulemusel suureneb ka brändilojaalsus, ostuotsuse kiirus ja tarbija rahulolu.