Pühade eelne aeg on kiire ning sedapuhku otsustasime, et kasutame sel aastal jõulukaarti luues tehisaru abi. Eesmärgiks luua jõulukaart, mis oleks täpselt sama originaalne ja personaalne nagu meie varasemad jõulukaardid. Nii nagu alati, saab kõik alguse sõnadest. ChatGPTle sai antud käsklus koostada jõulukaardi tekst, kus täname kõiki enda koostööpartnereid ja kliente. Kõnemaneeriks valisime vabas vormist teksti, mis pidi endas kandma ka teatavat lõbusust. Fotode puhul oli eesmärgiks luua jõulumeeleolu, mis ei oleks klassikaline pilt meie toredast kollektiivist või muus võtmes klassikaline disainilahendus. Tingimusteks sai esmalt seatud kujutada jõulumeest kontori keskkonnas askeldamas ning seejärel olukord, kus jõulumees on kõik tegemised sooritanud ning naudib puhkust. Viimase etapina oli vaja kõik kokku sobitada ning leida nii teksti kui visuaali ühine sünergia. Siinkohal sekkus lõpuks disainer, kes kõik selle tervikuks sidus, lisades vajalikud elemendid ning muutes kujundust Media House-le omaselt isikupärasemaks.
Kokkuvõttes võib öelda, et tehisarul on kindlasti oma koht reklaaminduses olemas. Hinnanguliselt võib öelda, et AI roll antud lahenduse puhul oli umbes 70%. Kas seda on palju või vähe, sõltub kelle vaatenurgast vaadata.Tulles tagasi püstitatud hüpoteesi juurde, siis disaineri ja loovkirjutaja rolli ära kaotada ei maksa. Inimlik puudutus, emotsioonide mõistmine ja loovus on aspektid, mida tehisintellekt veel täielikult asendada ei suuda. Disainerid ja loovkirjutajad suudavad lisada konteksti, emotsionaalset sügavust ja isikupära, mis on eriti oluline brändi identiteedi ja sõnumi edastamisel. Tehisintellekt roll reklaaminduses on toetav ja täiendav, mitte asendav. See võimaldab kiirendada protsesse ja pakkuda uusi lähtepunkte. Disainerite ja loovkirjutajate oskused on endiselt hädavajalikud, et tagada sisu kvaliteet ja vastavus brändi väärtustele.